GoldNutrition este un brand portughez care s-a născut în Portugalia, din mâinile și prin voința portughezilor. Este alegerea tuturor sportivilor de 20 de ani.
În urmă cu două decenii, segmentul suplimentelor era practic un „deșert”. Suplimentele au fost asociate și aproape limitate la un public foarte specific, cum ar fi sportivii de culturism. Mărcile de suplimente erau în mare parte nord-americane. Inclusiv în Portugalia a existat un gol în oferta națională. Custódio César, care avea să înființeze GoldNutrition în 2002, este în prezent director tehnic, a văzut oportunitatea. Împreună cu partenerul său de atunci, a identificat momentul creării unui brand de suplimente portugheze pentru portughezi.
Oportunitatea de a crea un brand portughez
Custódio César, nutriționist clinic, a urmărit îndeaproape nevoile multor sportivi. În pregătirea pe care deja o dădea în federațiile sportive, a confirmat că populațiile speciale au nevoi speciale. Era necesar să se suplimenteze solicitările fizice la care erau expuși sportivii. A fost necesar să se creeze un brand personalizat, cu produse și suplimente adaptate diferitelor obiective de forță, putere, control al greutății, viteză etc. A fost necesar să se creeze un brand național, o alternativă durabilă la suplimentele pentru culturiști care, în urmă cu 20 de ani, erau produse doar de mărci străine. Era necesar să se răspundă sportivilor care, fără să știe exact de ce, căutau produse în rafturile magazinelor naturiste, precum este cazul lui Vítor Gamito, actual angajat al departamentului de marketing de la GoldNutrition.
„În 1996, nu numai că nu existau cunoștințe și informații, dar era greu să găsești puncte de vânzare pentru aceste formule. Îmi amintesc că am străbătut rafturile magazinelor naturiste și am găsit produse cu glutamină și creatină, dar în doze derizorii și cu mult sub cele recomandate de antrenorul meu spaniol. Atunci mi s-a recomandat să-l contactez Custódio César, co-fondatorul GoldNutrition. Brandul nu exista încă la momentul respectiv, dar compania de nutriție și suplimente pentru sportivi pe care o dețineau amândoi a distribuit un brand american, pe care am început să-l consum și care mi-a susținut echipa de ciclism”, își amintește fostul tricou galben Vítor Gamito.
Peste 1000 de sportivi înseamnă muncă!
La un an după crearea mărcii, în 2003, GoldNutrition a susținut pentru prima dată o echipă de ciclism, Porta da Ravessa, din care făcea parte renumitul Vítor Gamito. De atunci, continuăm să facem diferența pe scena națională și internațională, întrucât am susținut deja peste 100 de sportivi olimpici din cele mai diverse sporturi. În total, de la înființarea mărcii, GoldNutrition a susținut peste 1000 de sportivi în peste 50 de sporturi.
Și iată-ne, 20 de ani mai târziu, cu filiale în Spania și România și cu exporturi în peste 20 de țări precum Germania, Luxemburg, Slovenia, Grecia și Emiratele Arabe Unite. Participăm din ce în ce mai activ la creșterea PIB-ului național și suntem în creștere, chiar și în vremuri de pandemie, pentru consumatorii mai preocupați de sănătate.
Producem în Portugalia
Astăzi suntem un brand puternic și lider de piață. Am știut să ne reinventăm, cu produse noi pentru diferite audiențe – de la persoana care își dorește un stil de viață sănătos până la sportivul olimpic. Suntem un brand care produce în Portugalia. Achiziția recentă a unei companii / fabrici a permis GoldNutrition să avanseze în producția de produse de marcă proprie. În prezent, Vegan Protein Oatmeal și Whey Protein Oatmeal sunt deja produse în fabrica noastră.
Până la sfârșitul anului, GoldNutrition plănuiește să crească producția internă. Produse de marcă proprie care vor continua să fie testate în laboratoare europene, cu sigilii de calitate și conformitate.
GoldNutrition este un brand 100% portughez care se remarcă prin inovație. Este un brand portughez de calitate. Ne bucurăm de încrederea ta și ne mândrim cu brandul nostru.