4 sfaturi pentru a rămâne activ(ă) în vacanță

86

Te confrunți cu dificultăți în a rămâne activ(ă) în vacanță? Aceste 4 idei te vor ajuta să te ridici de pe canapea, din pat, de pe prosopul de plajă și te vor trezi pentru totdeauna!

Trezirea mai târziu nu este o problemă, iar somnul nu este doar pentru bebeluși. Studiile demonstrează că o perioadă scurtă de somn la mijlocul după-amiezii ajută la îmbunătățirea memoriei, a concentrării, a dispoziției sau a capacității de muncă, fiind un fel de cafeină.

Un lucru pe care trebuie să îl schimbi drastic este rutina de vacanță. Faptul că ești în afara mediului tău nu înseamnă că nu ții pasul cu exercițiile fizice. Încercă să rămâi activ(ă) în vacanță și fă cu familia fitness pentru că lenea de vară poate fi dăunătoare. Statisticile arată că, în vacanță, copiii petrec mai mult timp în fața ecranului, iar adulții își slăbesc musculatura. Dacă ești sau mergi în vacanță, aceste sfaturi sunt pentru tine.

1. Planifică mai întâi!

În mod ideal, trebuie să îți planifici activitatea fizică înainte de a pleca în vacanță. Dacă mergi la un hotel cu spa și sală de sport, împachetează-ți echipamentul potrivit în valiză. Planifică antrenamente pentru toată lumea: o dată pe săptămână mergi la o plimbare cu bicicleta. Regiunea în care pleci în vacanță este ideală pentru canotaj, are terenuri de tenis în apropiere? Rezervă în avans! Alege haine potrivite pentru exercițiul dorit și nu vei avea scuze să nu rămâi activ(ă) în vacanță!

2. Înoată ori de câte ori este posibil

În destinațiile de vacanță în care mergi vara există aproape întotdeauna o piscină, o plajă, o lagună sau mare. Înotul este unul dintre cele mai complete sporturi deoarece îți permite să lucrezi întregul corp. Tonifică mușchii, crește forța și rezistența. Înotul îți întărește inima și mușchii. Este o activitate de descoperit sau de practicat în vacanță!

3. Sport pe plajă

Poți face un antrenament complet pe nisip. Începe cu încălzirea. Apoi, poți face două sesiuni de planșă, două sesiuni de abdomene, două sprinturi și apoi relaxează-ți musculatura cu exerciții de stretching.

Plaja este un posibil cadru pentru exerciții de yoga. Înlocuiește covorașul de yoga cu prosopul tău și folosește o aplicație pentru a practica unele dintre exercițiile care pot crește și îmbunătăți forța și flexibilitatea.

Pe plajă, poți face un antrenament funcțional folosind propria greutate corporală, iar apoi poți încheia cu scufundări! Este nevoie de curaj să nu strici o oră de antrenament într-un minut, dar cel mai important este să rămâi activ(ă) în vacanță!

4. Plimbă-te în fiecare zi!

Mersul pe jos ajută la controlul greutății, protejează articulațiile, tonifică picioarele, îmbunătățește starea de spirit și sistemul imunitar. Astfel, este important să mergi cel puțin 30 de minute pe zi.

Pe plajă, dimineața sau după-amiaza târziu, plimbă-te pe malul mării. În orașe, mersul pe jos este o modalitate excelentă de a afla mai multe despre loc. Paris, Amsterdam, Londra, Stockholm sau Barcelona sunt orașe de explorat pe jos. Există întotdeauna grădini pentru a practica această activitate cu impact redus. Este de preferat să faci această activitate cu familia deoarece copiii activi vor fi cu siguranță adulți mai activi!

Ne dorim ca tu să rămâi activ(ă) în perioada vacanței, dar și pe tot parcursul anului!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
GOLDNUTRITION EEC SRL © Copyright 2022. All rights reserved.
Close